KN HANGET - Dział Reklamy

reklama, poligrafia, dekoracje - obrazy i zdjęcia na szkle, panele szklane do kuchni, lustra

obrazy i zdjecia na szkle
szklane panele do kuchni
obrazy i zdjecia na plexi
obrazy i zdjecia na plotnie
lustra z oswietleniem piaskowane
szklane fronty meblowe
Instagram
Zadaj pytanie on-line

Reklama w internecie strony i sklepy www

Reklama w internecie strony i sklepy www

 

strony www cieszynREKLAMA W INTERNECIE jest to forma reklamy używana w Internecie na stronach www. Wykorzystywana jest głównie do przesyłania informacji marketingowej i pozyskiwania klientów znajdujących się przy komputerze. Przykładem reklamy internetowej może być strona WWW jako pełna informacja o firmie, produkcie czy usłudze. Inną formą reklamy internetowej może być baner. Reklamą internetową niewątpliwie może być mailing reklamowy, oparty o pocztę elektroniczną.

Dużym atutem reklamy internetowej jest jej zasięg. Generalnie tam, gdzie urządzenie umożliwia wyświetlanie stron WWW (czyli ma dostęp do Internetu) może się znaleźć reklama internetowa. Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja – powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy. Jedną z popularniejszych form, jaką przyjmuje reklama internetowa są banery. Oprócz nich, według badań Gemiusa najbardziej znaną formą reklamy internetowej jest mailing reklamowy.
Za reklamę można uznać również ogłoszenia internetowe lub aukcje internetowe. Obecnie do najnowszych formatów reklamy internetowej należy tak zwana wideowizytówka, krtóra może dotyczyć firmy, produktu, szkolenia a nawet cv.

Rodzaje reklamy internetowej


1. Strona www, strona internetowa (witryna) - to podstawowe medium informacyjnym w Internecie. Inne formy reklamowe są zawsze powiązane z witryną a w zasadzie bez niej nie mogłyby istnieć.
Na stronie www zawarte są wszelkie szczegóły dotyczące działalności danej firmy. Witryna posiada olbrzymią przewagę nad podstawowym folderem reklamowym, gdyż nie ejst ograniczona jedynie do tekstów i obrazków. Na stronie można udostępnić użytkownikom filmy informacyjno - branżowe czy wirtualne prezentacje.


Największym plusem strony www jest jednak jej dostępność - dla każdego użytkownika Internetu na całym świecie i o każdej porze.
2. Reklama banerowa -Banner jest najpopularniejszą formą reklamy internetowej. Występuje w postaci modułu graficznego - statycznego, animowanego lub nawet interaktywnego - o niewielkim rozmiarze - zwykle 400x50 pixeli. Baner jest połączony linkiem bezpośrednio ze stroną www, na której znajduje się reklamowany produkt, usługa czy wydarzenie. Skuteczność bannerów mierzy się współczynnikiem CTR (cklick-trough ratio) opisującym stosunek "kliknięć" do liczby odsłon. Banery stanowią podstawę kampanii reklamowej w Internecie. Skuteczność reklamy oraz jej wycenę określa się w oparciu o wskaźniki CTR, CPM i CPC.


3. Wizytówka (miniwitryna) - to mini - strona www, nie jest skomplikowana technicznie, nie posiada podstron. Wizytówki zamieszczane są głównie na stronach katalogowych, już wypozycjonowanych na poszczególne, branżowe frazy kluczowe. Na wizytówce odnajdujemy zwykle najistotniejsze informacje dotyczące danej firmy, logo, kilka zdjęć oraz dane kontaktowe. Miniwitryna tworzona jest szybko i może ją wykonać nawet ktoś nie związany z branżą komputerową - zwykle wystarczy uzupłenić tylko odpowiedni szablon.

4. Top-layer jest to rodzaj reklamy wyświetlanej nad treścią witryny w jej dowolnym miejscu. Top-layer jest animacją umieszczoną na przezroczystej warstwie. Często animacja posiada również efekt dźwiękowy.

 

5.Interstitials (Przerywniki reklamowe) - dosyć brutalna forma reklamy, polegająca na przerywaniu ładowania strony wybranej i wczytywaniu witryny reklamowej, co zmusza do jej obejrzenia. Zwykle taka strona zamyka się automatycznie po określonym czasie, nie jest to jednak regułą. Takie reklamówki posiadają zwykle grafikę i dźwięk.

 

6. Daughter windows (okna siostrzane) - W pewnym sensie są podobne do Interstitials. Różnica polega na tym że strona z reklamą pojawia się w innym oknie używanej przeglądarki. W momencie w którym otwiera się strona, która była przez użytkownika wybierana, strona reklamowa minimalizuje się do ikonki w pasku narzędzi.

 

7. Notki reklamowe - tekst z linkiem do reklamowanej strony, umieszczony na końcu wiadomości mailowej. Notki reklamowe nie są widoczne dla nadawcy wiadomości, są automatycznie dołączane przez serwer pocztowy, w trakcie wychodzenia maila z serwera.

 

8. Spam to niepożądane informacje (przesyłane głównie na skrzynkę e - mailową). Zazwyczaj jest wysyłany masowo. Nieistotny jest odbiorca, istotą jest rozsyłanie olbrzymiej liczby treści komercyjnych